Welkom bij Restobar Tuur


Veel gestelde vragen

FAQ

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over Restobar TUUR.
Heb je een vraag? Kijk dan hieronder of je het antwoord kunt vinden. Als je vraag er niet bij staat, neem dan gerust contact met ons op.

1.
Ik wil reserveren, waar kan ik dat doen?

Het is eenvoudig om te reserveren via onze website. Klik op de 'Reserveren' knop rechtsbovenin om direct de beschikbaarheid en mogelijkheden in te zien.

2.
Ik wil reserveren op het terras, kan dat?

Plaats nemen op ons terras is altijd mogelijk op basis van beschikbaarheid, een reservering is niet mogelijk.

3.
Kun je ook met grote groepen bij Restobar Tuur eten?

Restobar Tuur heeft voor iedereen wat wils en is daarom uitermate geschikt om te dineren met grote groepen. We hebben leuke hoekjes, tafels, formeel en informeel.

4.
Kan ik een (zakelijk) event of feest organiseren bij Restobar Tuur?

Uiteraard, hiervoor hebben we diverse mogelijkheden! Van een (zakelijke) bijeenkomst, lunch, walking diners tot een babyborrel. Bekijk hier alle arrangementen voor groepen vanaf 15 personen.

5.
Ik wil reserveren voor een groep, kan dat?

Gezellig dat je met een groep langs wilt komen! Maak je reservering eenvoudig via de knop ‘Reserveren’ in je scherm (voor groepen tot en met 8 personen). Voor groepen van 9 personen of meer, dien je aanvraag hier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op: go@restobartuur.nl.

6.
Wat zijn de mogelijkheden als ik een allergie/dieet heb?

Bij Restobar Tuur proberen we zoveel mogelijk rekening te houden met gasten die een speciaal dieet volgen. Wij horen graag bij een reservering of bij binnenkomst in het restaurant waar wij rekening mee moeten houden. In overleg met de keuken kijken we graag mee voor een passende oplossing.

7.
Kan ik ook alleen borrelen bij Restobar Tuur?

Je bent uiteraard ook welkom voor een lekker drankje. Voor borrelmomentjes kun je bij ons plaatsnemen aan de bar of op daarvoor toegewezen zitplaatsen. Vergeet hierbij niet te genieten van een van onze heerlijke bites!

8.
Hebben jullie ook een kindermenu?

Speciaal voor de jonge bezoekers van Restobar Tuur hebben wij een kinderkaart. Mocht hier niks tussen zitten kunnen we kijken bij de bestaande gerechten of we hier wat passends mee kunnen maken.

9.
Mijn zoon/dochter heeft een ijsje gehaald bij de buren, mag hij/zij dan bij jullie op het terras zitten?

We verwelkomen graag iedereen op ons terras. We vragen vriendelijk om alleen consumpties te nuttigen die bij Restobar Tuur zijn besteld. Echter, aangezien zowel Sweet-N-Ice als Eetpaleis 't Vosje tot dezelfde groep behoren als Restobar Tuur, maken we voor een ijsje van daar een uitzondering. We zijn trots op onze familie van zaken en bieden graag een gevarieerd aanbod aan heerlijke producten en gerechten. We hopen op je begrip en nodigen jullie graag uit om van ons aanbod te genieten.

10.
Schenken jullie kraanwater?

Bij Restobar Tuur bieden we Chaudfontaine blauw en rood aan, evenals onze verfrissende huisgemaakte limonades. We serveren liever geen kraanwater om de volgende redenen: de kwaliteit en smaak van gebotteld water en onze limonades zijn consistent hoog en dragen bij aan de service-ervaring die we onze gasten willen bieden. Daarnaast maakt de vergoeding voor onze dranken deel uit van de totale beleving die we willen creëren, wat wij minder passend vinden bij kraanwater. Als je toch liever kraanwater wilt, schenken we met plezier een glas voor je in, uiteraard met een grote glimlach!

11.
Is het mogelijk om op rekening te betalen?

Helaas is op rekening betalen niet mogelijk als dit op de avond zelf wordt gevraagd. Alleen voor groepen die vooraf per mail hebben gereserveerd en alle gegevens bij ons hebben doorgegeven, en we daarna hebben bevestigd dat op rekening akkoord is, is het mogelijk. Als wij dit verzoek niet tijdig ontvangen, kunnen wij je verzoek niet inwilligen.

12.
Doet Restobar Tuur iets voor jarigen aan tafel?

We zetten de jarigen graag in het zonnetje met een kaart en een vuurwerkje bij het dessert. Hiervoor noteren we graag de naam en leeftijd van de jarige job. We willen je vragen dit bij de reservering bekend te maken zodat we hier rekening mee kunnen houden. Als je iets meer wilt en je wilt de jarige verrassen met een heerlijke cocktail of een glaasje bubbel, geef het vooraf bij de reservering aan, en we gaan ervoor zorgen.

13.
Ik ben zwanger. Hoe weet ik wat ik kan bestellen?

Het is zeker mogelijk om tijdens je zwangerschap bij ons te eten. Ons keukenteam doet zijn uiterste best om rekening te houden met je zwangerschap. In overleg met de keuken kijken we graag mee voor een passende oplossing.

14.
Als ik koude en warme gerechtjes tegelijk bestel, komen die dan tegelijk op tafel?

Wij adviseren om de koude en de warme gerechtjes apart van elkaar te bestellen (uitgezonderd de bijgerechten), die worden dan tegelijk geserveerd. Als je toch kiest om koud en warm tegelijk te bestellen, dan zullen die geserveerd worden als ze klaar zijn en kunnen ze niet tegelijk op tafel komen.

15.
Hoe kan ik mijn reservering annuleren of aanpassen?

Je kunt je reservering aanpassen of annuleren via de e-mail die je hebt ontvangen bij het reserveren. We vragen je vriendelijk om dit zo snel mogelijk te doen. Hoe eerder we dit weten, hoe beter, zodat we wellicht iemand anders blij kunnen maken met de vrijgekomen tafel.

16.
Ik kan niet meer reserveren voor dezelfde dag. Is er wellicht toch nog plaats?

Dit komt omdat we dan volgeboekt zijn voor de gereserveerde tafels. We houden echter altijd nog wat tafels vrij voor binnenlopers. Mocht je hierover twijfelen, bel ons dan gerust even op: 073-5217579. Wil je echter zeker zijn van een tafel, maak dan een reservering voor een andere dag. Voor groepen vanaf 9 personen verzoeken we je vriendelijk om via e-mail te reserveren, zodat we samen kunnen kijken of we een geschikte plek in het restaurant voor je kunnen reserveren.

17.
Is mijn hond welkom bij Restobar Tuur?

Bij ons op het terras is je trouwe viervoeter altijd welkom, mits hij aangelijnd is en andere gasten niet tot last is. We vinden het echter niet gepast als honden gebruik maken van ons meubilair. Binnen is dit helaas niet mogelijk vanwege de hygiëne-eisen die wij hanteren.

18.
Ik wil een klacht melden.

Is er iets niet naar wens tijdens je verblijf? Vertel het ons alstublieft direct, wij doen ons best om een oplossing te vinden zodat je kunt blijven genieten van je tijd bij ons. Heb je hier achteraf toch nog een vervelend gevoel over, mail ons dan via go@restobartuur.nl, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

19.
Accepteren jullie cadeaubonnen?

Restobar Tuur heeft eigen cadeaubonnen waarbij je zelf het bedrag kunt kiezen. Deze kunnen helaas niet gebruikt worden bij een van onze andere vestigingen. Daarnaast accepteren we ook de volgende cadeaubonnen:



Zien we je snel?

Kom Langs of Reserveer Nu

We kijken ernaar uit om je te verwelkomen bij Restobar TUUR! Of je nu spontaan langskomt of liever van tevoren een tafel reserveert, we zorgen ervoor dat je een geweldige tijd hebt. Klik op de ‘Reserveren’ knop of kom gewoon langs en geniet van onze heerlijke gerechten en gezellige sfeer.

shared dining